1. Изберете курс за обучение, който искате да посещавате.
2. Изберете съответната форма* на обучение (вечерна или дистанционна/смесена).
*Всички курсове се провеждат в дистанционна/смесена форма, освен, ако на страницата ни не е обявено, че има формирана редовна група за някой от тях.
3. В случай, че има формирана група, изберете дата от графика ни, иначе посочете удобна за Вас дата.
4. Ако все още не сте платили, попълнете и запишете, като Draft, формата за регистрация от страницата ни.
5. След изтичане срока за записване за редовните групи, курсистите се уведомяват по е-мейл, дали групата е формирана.
При формирана група се продължава към стъпка 6. За индивидуалните курсове, заплащането може да се извърши първо.
6. Заплащате таксата за обучение по банков път (плащане към бюджета):
Банка, клон: БНБ – ЦУ, пл. „Батенберг”
No 1, София – 1000
Банкова сметка:
IBAN – BG20BNBG966134001744 40
BIC – BNBGBGSF
Титуляр на сметката: СУ "Св. Климент Охридски" – НИС
Важно: В полето основание за плащане пишете “CISCO академия - съответен курс”, например "CISCO академия - CCNA 1"
Ако желаете да Ви бъде издадена фактура на името на фирма, то е необходимо да предоставите данните на фирмата при попълване на формата за записване, както и плащането на курса да се направи от името на фирмата.
7. Приложете сканирано копие на платежното нареждане и/или документите за отстъпка, в случай, че ползвате такива към формата за регистрация и я запишете окончателно. След запис на формата, повече няма да имате възможност да я редактирате.
Непосредствено преди старта на съответния курс (1-2 дни преди дата за начало), курсистът следва да получи на посочения от него електронен адрес, информация за първоначална регистрация в платформата за обучение (netacad.com) и следователно достъп до учебните материали за самостоятелна подготовка. В този мейл ще се съдържа и информация за инструктора/ите, който/които ще води/ят курса, мястото на провеждане и часа на започване. В случай, че възникне проблем с регистрацията, тя може да се направи и в деня на започване на курса.
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕТЕ:
- Студентите от редовно/задочно обучение от всички ВУЗ-ове да представят уверение, че са студенти към съответния семестър на текущата академична година.
- Учениците - ученическа карта или бележник.
- Докторантите – документ им за зачисляване към съответното висше учебно заведение.
По време на обучението се провеждат тестове за всеки модул на съответния курс, както и финален и практически изпит. Тези три компонента формират крайната оценка, която определя завършването на курса - успешно или неуспешно. Всеки курс се счита за завършен само, след като е финализиран от инструктора.
Удостоверенията за завършено ниво на курс, могат да бъдат издадени само, ако курсът е активен (т.е. преди посочената в него крайна дата на курса).